Revolution

Idag jobbade jag sista dagen på TP.. och det med blandade känslor. Jag har ändå jobbat där i 2,5 år och har haft världens underbaraste kollegor, som jag kommer att sakna så mycket!
Men det som känns skönt så skönt är att jag vet att jag gjort rätt val och det är det viktigaste! Påväg mot bättre tider nu och det ser jag framemot, med GLÄDJE! :)

Kikat på Idol med mamma nu på kvällningen och nu sitter vi och kollar på på Kniven mot strupen, han är ju bara för läcker Alexander! Och god mat kan han laga också :)
Men han slår ändå inte Jay i Idol, vilken man! hehe :) Gissa om jag hängde på telefonlur´n igår... :)

      

Nu ska jag ta hand om mina två gofisar Oliver & Maja som verkar ha nå bus på g :)

Ha en bra kväll allihopa!

PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0