Vilken härlig dag!

Idag har jag och Linda varit på skogspromenad med hennes hund Meja i Sandarne! Så himla härligt, och plus med sol :) Efter det åkte vi in till stan och lunchade på Furan, och åkte även och hämtade provision från Mias prylbod, lämnade in saker där förut som jag helt totalt hade glömt bort.. Men gissa vad, hade sålt för 1720 spänn, 860 till mig, KAAAASHING!

Knäppte lite bilder gjorde vi också, kolla vad mysigt!








Har kikat på tv ett tag nu och väntar på att Anna & Dogge ska komma och hämta upp mig för middag (Anna lagar brukar jag kalla det) och Idolmys :)

Ha en fantastisk kväll!

PUSS
Kommentarer
Postat av: Lindis

Mysdag :)

Datum: 2010-10-15 Klockan: 22:16:21
Postat av: Viktoria

Men fy faaaan vad bra med stålar :) Jag glömde helt bort mina!!

Datum: 2010-10-19 Klockan: 18:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0