Så var det måndag igen

Idag vaknade jag halv 2, inte ok.. Fick panik när jag kollade på klockan!
Men satte fart direkt och städade mitt rum fö det har sett ut som ett rent helvete dom senaste dagarna men nu är det fint igen och jag hittade en massa nya saker som jag hade glömt bort :)

Sen har jag inte gjort mycket idag.. varit inne hela dagen fast det varit så fint väder, inte heller ok! Kollat på några favoritserier iaf, Top model, the hills & the city.

Hunnit gosat med mina hjärtan i alla fall :)



Nu så kikar jag på Biggest Loser sen får jag se vad jag hittar på.. Kanske kör lite Zumba, vem vet :) Oh CSI börjar ju nu också, sicken tur!
Åt nyss en väldigt god tonfisksallad också!



Imorgon ska jag gå upp i tid för då ska jag och Viktoria på skogspromenad vid lunch och ta med lite matsäck, det ska bli väldigt trevligt! :D

Ha en bra kväll allihopa!

PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0