Lite av veckan

Åkte till Gävle i onsdags på intervju, gick super så blev utbildning redan på kvällen samma dag :)
Så nu har jag äntligen lite extrajobb i Gävle! Känns skönt!
Hade missuppfattat det hela med buss/tåg hem till Ljusne så jag stannade kvar en dag till i denna underbara stad och jobbade också mellan 17-21 kvällen därpå =)

Sen igårkväll så åkte jag hem och idag har jag packat och haft idol- och tacomys med mamma :)

Så imorgon drar jag och resväskan till Gävle och Lina för att bosätta mig där ett tag tills jag får en egen lägenhet =) Åh vad skoj det ska bli! =) Trodde jag skulle klara mig på en resväska.. men dom planerna gick lite snett så blir en till tripp med resväskan ser det ut som. Aja mitt eget fel, för mycket saker, för liten väska.

Dessutom håller jag på att längta ihjäl mig till på torsdag för då åker järngänget på kryssning! Å dra åt helvete vad vi ska gunga den där båten!

Sen en till bra sak är att jag ska jobba lite på Kicks i Shamn på tisdag, wihoooo =)

Jag tackar för mig, nu blir det film.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va roligt, grattis! Tråkigt för mig att du flyttar, men roligt för dig =) Puss å kram och lycka till på nya jobbet! Hör av dig när du är hemma och har tid och träffas =)

Datum: 2010-10-23 Klockan: 14:14:04
Bloggadress: http://crazyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0