Jag känner att det är på G

Tjolahejsan!

Dagen har bestått av lite rastlöshet... eller ganska mycket.

Sen när mamma slutade åkte vi in till stan och kikade lite, jag köpte almanacka, har två nu men den ena är en träningskalender som jag tänker fylla till fullo :) Sen bar det iväg en sväng på team sportia, jag fick beslutsångest över vilken jacka jag skulle köpa så det blev ingen istället! Typiskt mig. Men det kanske är bättre att sova på saken.

Sen tog jag mig i kragen och skulle gå ut och gå, men kom inte så långt för jag gick och hälsade på lillkusin Meja istället, och det är alltid lika roligt :) Promenaden får jag ta imorgon fm.

Men när jag kom hem började jag kika på Biggest looser finalen och då jäklar fick jag energi för då slog jag på Zumba skivan direkt när det var klart och körde ett pass på 45 min och jäklar vad jobbigt det var, men KUL!
Sen gjorde jag 100 situps också, nu har jag fått ny energi igen och det känns toppen :)





Nu ska jag kika på Lite sällskap, trevlig kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0