Idag åker det av

God morgon! God morgon!

Nu ska jag göra mig iordning för att sedan cykla ner på Ljusne och ta bussen in till stan för att där ta en snabbfika med Linda W, som jag inte har hunnit snicksnacka med på länge!
Sen ska jag över till På Håret för att få en ny frilla av Elin :) Av ska det i alla fall..

Sen vara barnvakt åt söta kusin Meja när jag kommer hem! Kommer bli en bra dag <3

Ser även fram emot morgondagen för då bär det iväg till Gävle till min älskling Josefin! Wihoo :) Söka lite jobb ska jag passa på att göra då också!

Jävlar, träningsvärken börjar komma efter Zumba, BRA SKIT!

Hörs hej!
Kommentarer
Postat av: Andrea.

Men Alex.. UPPDATERA! Bilder på håret!! ;P

Datum: 2010-10-12 Klockan: 11:03:47
Bloggadress: http://elffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0