Helgen so far..

Fredag förmiddag bjöd på slapp hemma sen drog jag mig in till stan för att köpa födelsedagspresent till min fina Anna, blev riktigt nöejd med köpet faktiskt! :) Sen åkte jag & Anna och handlade lite god mat, fixade till den hemma hos henne (eller jag tittade mest på) sen kikade vi på Idol! Fredagsmys, me like!

Idag har jag städat lite hemma, dags för mig att hjälpa till lite också när jag ändå flyttat hem ;)
Sen fick vi besök av kusin Malle & Agnes, väldans trevligt! :)

Sen for jag och pappa iväg in till stan för att inhandla förnödenheter till kvällen, GRILLAT!
Så det kommer jag att sitta och vänta på i några timmar till, hahahaha, så det blir lugna puckar ikväll alltså! Det gillas, och behövs! :)

Har lite beslutsångest över allt just nu, men det är ju som det brukar vara! Men men det brukar bli bra tillslut :)

Nu ska jag gräva ner mig i fåtöljen en stund, hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0