Effektiv dag

Sov ut ett bra tag idag, sen gick jag ut på promenad i blåsten (som jag inte trodde var så farlig) men tji fick jag, jäklar vilket väder! Det kan man kalla motstånd.. Skulle visst vara klass 2 varning idag, kanske var därför jag inte träffa på någon när jag var ute och gick, var bara jag som var dum nog att göra det.. :)

Sen åkte jag och moster in och simmade, trodde ju lätt att vi skulle klara 40 längder (1000m) men näee.. det blev inte riktigt så, var jobbigare än jag trodde! Moster orkade simma dubbelt så långt som mig, dags och träna upp sig lite mer känner jag då! Illa Alex, illa. Men cred till moster som var så jäklarns duktig :)

Sen fick jag träffa lillkusin Meja en stund, efter det åkte jag och mamma och handlade och nu är det slapptime framför tvn :) Söker lite extrajobb gör jag också!

Men nöjd med denna effektiva dag, PLUS TILL MIG! :D

PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: Andréa - mamma till Knut.

Men hörru gullpulla, jag vill se ditt håååååår! :))))



Btw, jag simmade 40 längder när jag var höggravid. Tar ca 1 timme. Kunde jag så kan du!! ;)

PUUUUUUSS (och GUD vad jag saknar dig vill jag tillägga)

Datum: 2010-10-15 Klockan: 17:00:51
Bloggadress: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Alex

Hihi..jag vet, kan knäppa en bild ikväll, bara till dig :D



Oh jävlar, good babe! Hur fan orkade du det!? Men ingenting är ju omöjligt så jag får ge mig fan på det ;) Saknar dig med höna!! Läre ha en dejt snart, PUSS

Datum: 2010-10-16 Klockan: 15:10:39
Bloggadress: http://betterbald.blogg.se/
Postat av: Andréa - mamma till Knut.

Yees, bild till mig tack och gärna en dejt snart! Kanske bio i höstmörkret nån kväll?

Massa smaaarriga popcorn och lite pepsi eller nå??

PUSS

Datum: 2010-10-16 Klockan: 17:25:02
Bloggadress: http://elffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0