Tack tack tack!

Supersöta Mikaela Sundvisson har designat min blogg och jag tycker att den blev superfin! Har varit lite seg på att uppdatera så jag hade inte sett det förrän nu :) Tack så hemskt mycket! <3 Kika in på hennes blogg vettja http://ingamikaela.se/ :)

Förövrigt så har jag en dålig dag men den blev ju lite bättre nu såklart :) Kom hem från SATS för en stund sen och blev så jäklarns sur för fan i h*elvete vad svag jag har blivit, och ingen kondition har jag heller. Men kanske ska sluta klaga och fortsätta göra något åt det istället! Får ladda om med nya tag för Step på SATS ikväll istället :)

Snart ska jag laga mat tills Lina kommer hem :) Blir nog en spicy laxwok med ris!

Ha det bra så länge, PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0